Pokud by byla minimální cena zobrazena, představovala by psychologickou bariéru a bránila procesu nabídek. Pod minimální cenou by pak bylo minimum nabídek, takže ráz aukce by byl zcela jiný. Mnoho aukcí začíná nejprve nízkými cenami, ale později ke konci aukce ceny vzrostou. Vozidla, která nemají uvedenou minimální cenu, se často prodají i pod minimální cenou, pokud prodávající obdrží nějakou seriózní nabídku za své vozidlo. To by se nestalo, kdyby obchodník ztratil zájem nabízet kvůli vysoké minimální ceně, která je na hranici tolerance. Pokud nabídky za vozidlo nedosáhnou minimální ceny, a vozidlo se proto neprodá, stále je zde šance na prodej vozidla. Po aukci kontaktujeme prodávajícího a ptáme se ho, zda chce vozidlo prodat za nejvyšší nabídku, pokud je tato nabídka pod minimální cenou. Proto je vždy dobré, aby vaše nabídky byly ty nejvyšší, a to i tehdy, když vaše nabídka leží pod minimální cenou.
|
|