To je důležité, protože obchodníci dávají nabídky na základě vašeho popisu. Váš popis jim slouží jako jediný podklad k rozhodování o tom, jak daleko chtějí při nabízení zajít. Ze zkušeností víme, že obrázky, a hlavně zřetelné obrázky popisovaných závad a nedostatků, mají pozitivní vliv na cenu. Můžete vytvořit snímky interiéru i exteriéru automobilu. Když fotíte nějaké poškození karosérie, je to zdokumentováno, takže obchodník již nemusí přemýšlet, co by slovo 'poškození' uvedené v popisu mohlo znamenat, ale může si o tom vytvořit konkrétní představu, a nabízí proto za vozidlo o trochu více. A tím se ostatně předchází tomu, že by obchodník z obchodu ustoupil, protože byste vozidlo nepopsali přesně. Viz podmínky aukce Pokud chcete raději věnovat čas vlastním dovednostem a přenechat všechny starosti s prodejem firemního vozidla společnosti Autorola.cz, vyberte si naši službu Totalservice, při níž k vám přijde odborník na auta od Autorola.cz a vytvoří popis vašeho firemního vozidla. Více o službě Totalservice.
|
|